Nowy szablon Dark magic!

Już teraz możesz pobrać darmowy szablon Dark magic na swojego bloga. Wystarczy że wyślesz maila o treści na adres

Right now you can download free template Dark magic on your blog! You just need to send me a raven!

przjedź do posta
image01

Revolution

Read more
image01
W ankiecie pojawiło się pytanie odnoście otwarcia własnego sklepu na Etsy.com, dlatego w tym poście chciałabym się do niego odwołać.
+ Nadal zachęcam do wypełnienia ankiety! <3
+ Analizując odpowiedzi, które mi nadesłaliście (za które też bardzo dziękuję), większość z was to graficy! A dodatkowo, oczekujecie ode mnie więcej tutoriali. Dlatego jeżeli macie jakieś pytania lub propozycje, zapraszam do komentowania :>

Tak właściwie, to mało o tym wiem, nigdy nie robiłam jakiegoś reaserchu, a sam sklep otworzyłam dopiero w tym roku, więc mam małe doświadczenie. Na Etsy trafiłam przez moją koleżankę, która mi poleciła tą witrynę. Zakładając tam konto nie ma się czego obawiać, opłata za wstawienie jednej rzeczy to tylko 1zł. Dodatkowo strona sama liczy VAT. Jak dobrze pamiętam, to trzeba założyć konto PayPal, ale z tym również nie było u mnie problemów.
W moim sklepie jak na razie widnieją tylko 3 rzeczy, co krótko mówiąc jest strasznie mało. Działanie tego systemu można porównać z instagramem. Nie zdobędziesz dużej ilości fanów, jeżeli na twoim koncie będziesz miał tylko jedno zdjęcie. Dlaczego? Wyświetlenia. Im więcej osób będzie widzieć twoje prace, tym większa szansa na zdobycie lajków, obserwatorów, a w przypadku etsy pieniędzy $$$. 
Etsy od wewnątrz wygląda bardzo przyjaźnie, nie ma tam niczego skomplikowanego. Nawet po wstawieniu produktu możecie cały czas edytować wszystko, łącznie z ceną.

Wybaczcie za tak okrojony post, gdy w przyszłości nabiorę większego doświadczenia, na pewno dodam tutaj więcej informacji! :D W internecie z resztą jest masa artykułów na ten temat, ja ze swojej strony mogę dodać, że naprawdę nie ma się czego obawiać 😄

Macie może jakieś inne witryny, które polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Facebook

Mapa strony

Cennik, Usługi, FAQ znajdują się na stronie głównej.