Nowy szablon Dark magic!

Już teraz możesz pobrać darmowy szablon Dark magic na swojego bloga. Wystarczy że wyślesz maila o treści na adres

Right now you can download free template Dark magic on your blog! You just need to send me a raven!

przjedź do posta
image01

Revolution

Read more
image01
Uroczy nadruk przedstawiający króliczy statek kosmiczny.

Pomyślałam, że spróbuje swoich sił w nadrukach i tak jakoś samo poszło 🐰 W tygodniu dodam je jeszcze na inne portale, wypróbowałam ich dużo i powiem wam, że inktale wymiata. Cieszę się troszkę ile rzeczy już mam na tym blogu, a jeszcze przecież kilka zaczęłam/kończę, więc będzie ich jeszcze więcej :D Muszę teraz tylko ogarnąć jakiś dobry system na te nadruki. Może zrobię nowy główny? o(^◇^)o Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia do obecnego, możecie mi dać znać, a na pewno je uwzględnię /(=⌒x⌒=)\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Facebook

Mapa strony

Cennik, Usługi, FAQ znajdują się na stronie głównej.